23 Jul 2012

Alahai aku kena tipu rupanya


Pengakuan Farid Istmeth mengenai fitnah terhadapnya 


Ohayo gozaimasu

Hari ini aku adalah antara mungkin berjuta orang yang mempercayai bahawa selama ini mamat pembaca berita ni adalah bekas suami Datin Rosmah Mansur termasuk didalam golongan yang zalim kerana mempercayai  kepada sesuatu berita tanpa periksa.

Dan yang pasti orang yang selama ini membina persepsi ini  adalah manusia yang terhebat di dunia kerana mampu menipu jutaan orang termasuk aku mempercayai fitnah tersebut. dan fitnah tersebut seperti surat berantai telah aku sampaikan kepada rakan-rakan semasa berborak kosong kat kedai mamak dan seterusnya merebak seperti virus ebola oleh rakan - rakan aku kepada rakan - rakan mereka yang lain.

Rupa-rupanya aku kena tipu rupanya..........berkilo - kilo dosa aku tanggung dek kerana dajal yang buat cerita fitnah ni.....so sempena bulan ramadhan aku minta maaf lah kerana aku telah ditipu....


Mata-ne , Sayonara
'


Tiada ulasan:

Catat Ulasan